Wednesday, December 1, 2010

Exam results

hey hy . 1 disember 2010 . Hari ni exam results final year keluar , kalau ekotkan malas nak ambil sebab ada fail kut haha biasa lah bende yang i selalu fail add math .But tah macam mana lah mak buleh tau then dye kata pergi je ambil and buad apa nak takut dengan result tu cuz tu bende yang kita sendiri buat and kita sendiri punya usaha.So dengan tak semangat ye aku pergi lah skool .

sampai jer kat skool kan buhsan sangat sebab takde membe kud , kalau tak dah lepak dah same2 but mak dah pesan lepas je ambil balik rumaa terus , haha nasib baik result oke , and nasib baik subjek fvrte aku dpt A haha alhamdullillah . HAHA but aku still tak happy sebab sys aku takde , aku nak pergi rumah dia but aku follow membe aku yg lain so takut dye marah pulak , lagi pun sys tanak pergi tapi kalu aku dtg mesty dye nak punye lah

Dah lah takde kdyt nak textt dia , aduyai ,, im sory sys . If sys follow jugak tadi mesty best haha sebab lama ouh tak meet sys then kalo jumpe tadi aku rasa memang banyak story lah , but nak buad mcmne kan kan , aku pergi tadi pun mak yg suruh so tak dan ouh nak g tau tadiee . ouh kayh lah nak tydo and nyte :)
p/s: Heee :)

0 comment:

Post a Comment