Wednesday, November 24, 2010

Finally

Yeah . finally siap jugak blogger nie . HAHA actually blog lamee tu malas laa nak bukak hee cuz lupe password laa then buad laa blog baru . hee hope after this password tak lupe lagii :) kadang2 aku buad aku lupa HAHA haish aku ni apelaa , so ape lagii aku terus laa buat Blogg baru hee~ hmm aku still tak paham laa nak use bende nie so kene la mintak tolong dengan membe2 untuk ajaa ken aku gune bende ni , HAHA aku tengok ramai gilaa membe aku dah ade blogger , then macam-macam story ade , pasal friends laa , pasal couple laa hmm banyak lagii laa so tu yang aku pun nak try buad blogger nyh , dulu memang laa ade blog tapi macam takde story nak citer , tu yang kadang2 je bukak sampai lupa password haha , Hmm anyway thanks kat cousin aku yang bagi inspirasi tuk buad blogger nie . Heee~

0 comment:

Post a Comment