Tuesday, December 7, 2010

Gila

Hey hy . korang nak tahu tak kenapa tittle tuh GILA
tulah nak sory lah ni pasal someone nih haish aku pun tak paham dengan dia
 kenapa asyik menganggu aku je , kalau sehari tuh 
takpe lah ini
everyday mengalah kan aku ni awek dia pulak nak tanye 
macam2 , but itu tak kesah
sangat lah sebab aku tak layan pun tapi yang aku tak suka ye mana 
dia dapt nombo aku ? then bila aku tanya 
dia cakap just tekan2 and dapat nombo you ,


itu je dia cakap and jumpa sim kat tong sampah , haduhh2 macam2 lah
 dengan budak tu , sampai aku off phone aku sebab tak tahan 
ouh hari2 dia call and textt aku , and then entah
macam mana aku lupa off nfune
 kud time tuh , dia call malam tu time
 aku dah tido pulak tu , aku dengan mamai2 yee hahah entah apa 
aku merepek aku pun tak ingat but yang aku terkejut
 ye tiba2 dia
 hanta textt pagi2 tuh dia kata syggs , kita dah capel tau and
you jgn noty3 k .. perh time tu jugak aku terus call dia aku mencarut2 ,
 hmm macam2 lah aku cakap and mak aku cakp aku kene 
tuka numbe kud ,. maybe numbe tuh
 dah tesebar hmm :((


p/s: To all my beloved friends nanti aku textt korang numbe baru k :)


0 comment:

Post a Comment