Friday, December 31, 2010

Happy new year :)

Hey hy

,
wahhh , dah 2011 lhaa , mesti ramai yang ada azam baru right ?
Hmm , saya harap 2011 ni menjadi tahun yang bertuah bagi saya HAHA , sebab tahun ni 
saya akan menduduki SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ( SPM)
banyak yang saya kene berubah pada tahun ni , yang penting sekarang NO MORE MALAS-MALAS haha

apa yang kene berubah ialahhh ......

  • Kene menepati jadual study dekat rumah 
  • No more textting :((
  • No more outing ,
  • Kene rajin tanye cikgu if tak paham ,
  • Jangan bnyak tidooo , hee
  • Kurangkan bercakap , HAHA
  • Buat semua homework ,
  • Kurangkan bershopping HAHA
  • Kene jimatkan duit and jangan boros HAHA
  • Jangan malas-malas lagii
  • Hmm jangan unline selalu daaa , pk nak examm .
  • Jadi anak yang solehah -.-'
  • Kene rajin mencatat perkara penting ,
  • Kurangkan bergossipp HEEE :))
  • kene rajin buat sembahyang hajat ,laaa hmm i try bangun awal k .heee :))
  • kene makan banyak HAHA

P/s: haishh , boleh ke aku ubah kan semua nie , macam bolehh and rasa mcm tak HAHA , pape pun kene jugak boleh kan sebab nak EXAm kut tahun ni
peperiksaan yang aku kene hadapi pada tahun ni bukan peperiksaan
biasa macam PMR and UPSR , ni SPM kut , kalau lhaa aku fail
aku nak keje ape dah lepas ni ,
HAHA doakan saya ok
,
AMINNNN .

2011
kene semangat baru ni , kene azam pun baru and macam-macam
baru and kene betul-betul buat
if azam nak berubah aku kene berubah jugak
YA, ALLAH , kuatkan lah iman ku ini YA ALLAH ,




0 comment:

Post a Comment