Saturday, January 22, 2011

beginning of school

Hey hy .
Eh cepat gila kan masa berjalan , pejam celik je
tengok2 dah hari isnin then da nak bulan FEBRUARI dah
bulan ni jee da penat cuz
theres loads of homework in form 5.
AHAHA , omg hmewrk pun belum siapp lagii HAHA
haha, i have to "love" the homework so that i would not hate the subjects

esuk dah harii isnin , balik sekolah adea class then tuisyen pulak errr
rasa macam terkejar-kejar kut tahun ny , dengan tidur tak cukup ye and hmewrk bnyak tak siap
actually kan since 2011 started kan dah kene start study and prepare awal2
tapi kalau tak buat macam ni nanti time exam nak jawab ape ,..
Mak sanggup keluarkan duit beratus-ratus untuk anak dia berjaya and sanggup hantar and
ambil dekat tuisyen ,
Ibu mana yang tak nak tengok anak dia dapat 10 A huh !!
yang aku target 6 A jee tapi mak aku nak sangat aku masuk matrik. BUt nak masuk kat situ ADD MATH kene credit
sedangkan ADD MATH aku pun 3 kali jee lulus AHAH boleh kira berapa kali aku lulus dalam subjek tu.
Bukan tu jee 9 subject lain pun kene bagi lulus , tapi harapan mak tu nak lebih dari lulus ,
HMM korang rasa kan boleh ke aku buat ke tak  ?
p/s:Saya perlukan nasihat anda semua 


0 comment:

Post a Comment