Saturday, February 26, 2011

Allahyarham Abd.Rahman Bin Haji Ibrahim

assalamualaikum semua ,

lama dah tak update blog nih , surry sangat2 tau , maybe sebab busy dengan study kan lagi-lagi last week tu ada intervensi , so kene lah study if nak dapat banyak A haha tu lah perangai aku , dah nak dekat exam baru nak study bagai nak rak , kenape before exam tu tanak macam tu , hmm actually bukan aku sorang je kan , korang pun buat jugak macam tu kan ? kalau tak buat that mean korang ni rajin lah tak macam aku agak malas lah nak ready awal2 tu yang dapt susah tu bila tak ready awal2 , Tapi kan seriously aku tak cukup tidur last week tau haha sanggup nak dapatkan A punye pasal kan , tu lah orang cakap bersusah-susah dahulu and bersenang-senang kemudian tapi aku terbalik kut .



hari ni kan , yunee selongkar lah kat dalam lappy ni then tiba-tiba tengah belek gambar kan yunee terjumpe something yang agak menyedihkan lah jugak kan , Then yunee pun pelik kenapa bila bukak je gambar tu secara automatik air mata yunee mengalir and tak sedar pun air mte tu mengalir , gambar tu kan mengingatkan yunee pada seseorang yang yunee SAYANGG sangat2 tapi sayangnye dia pergi meninggalkan yunee dulu  sebelum dia tengok anak dia membesar hee tapi aku tak besar2 pun pelik kan Hee,






Actuallykan gambar yang kat atas nih gambar ayah yunee , hmm macam tak percaya kan dia dah takde sekarang , tapi kan kalau nak tanye yunee tak rindukan dia ke ? yeah ofcourse rindu sangat2 and tuhan je tau macam mana yunee rindu dia , HAHA upss , ok dah lahh story pasal dia kang yunee jadi lain pulak kang
yang penting kan yunee doakan dia semoga dia ditempatkan orangg2 yang berimann , AMINN,



Allahyarham Abd.Rahman Bin Haji Ibrahim
wafat pada 4/42005
Pada hari isnin jam 4.05 petangg
Di Hospital Besar K.Lumpur
tempat ICU






Post a Comment