Saturday, February 5, 2011

Patah tangan

Hey hy
hmm cuti seminggu ni kan belambak kut homework yang kene siapkan macam2 lha
semua subjek ade takde yang  terkecuali pun , Akibat daripada 
menyiapkan kerje rumah yang diberikan oleh cikgu-cikgu yang garang-garang ni kan ,
Pada suatu hari, jariku tiba-tiba patah  semasa menyiapkan
kerja rumah tersebut lalu ibuku membawaku ke HOSPITAL 
,
Doktor mengesahkan bahawa jariku ini keletihan akibat menulis 24 jam , 
doktor itu menasihati aku agar
tidak melakukan kerja rumah yang banyak itu , 
aku melompat kegembiraan and
tiba-tiba kaki aku tersekat pada sesuatu lalu jatuh and bunyi ye
ALAMAKKK aii macam nangka busuk laa HAHA
tapi takpe biar jatuh gedebab macam mana pun
 nasihat doktor tadi tu yang penting .
Lepas pergi hospital tu aku pun balik rumah , and aku duduk je lah tengok TV, tengok lappy
makan , tidur and macam2 yang menyenangkan lah , sebab doktor kata jangan buat kerja rumah kan ,
actually aku sakit tangan jee takde lah sampai patah haha,, 
 jangan marah ok haha
saje nak story lebih-lebih HAHA takpe kan lagi pun cerita ni takde kaitan sama ada
yang mati mahupun yang hidup haha .
THE END

0 comment:

Post a Comment