Sunday, March 13, 2011

Dr. Sheikh Muszapar Shukor

Haha cerita ni dah basi dah kalao ekut kan lah tapi hari ni baru nak cerita kat dalam blog , yelah takde mase lah nak mnghadap blog hari-hari tau ,Hmm dr sheikh muszapar ni datang time 7/3/2011 , time dye ni datang perhhh ! budak perempuan scola semua dah mcm histeria tau ., mana tak yerr ANGKAKASAWAN NEGARA bebbb yang dtang tuh , haha act aku pun macam tu jugak tapi tak lah ketara sangat kan haha , Bila dia sampai tu , terus automatik aku pandang pintu gerbang sekolah tau , HAHAH hensemmm nyerrrrrr dyea ,HAHA *Gatal sikitt  tapi sape yang tak terkejut IDOLA sendiri ada kat depan mata kan !
hahah yang palingg bestttt, aku dapat bercakap dengan dye dekat HAHAH haihhh ni yang terasa agak bangga sikit haha , yelahhh maybe korang pun pernah jumpe kan , alarrr aku just story ape yang aku rasa bilaa jumpe dye HAHA , time tu dyea tanye sape yang nak tanye soalan , HAHA kwan aku pun suruh tanye so secara automatic tangan aku terangkat HAHA.

 Me  : Dr ? kenape pilot dikecualikan daripada pemilihan angkasawan? mean nyer pilot tak boleh jadi angkasawan lah ?
 Dr   :  Ayuni , pilot boleh jadi angkasawan tetapi syarat untuk pemilihan pada time tu pilot dikecualikan , 

HAHa actually kan panjang lebar jawapan dr , tapi tak ingat sebab asyik pandang mukee dia je HAHA gatai , Alahh standard lah tu kan macam tu lah perasaan jumpe idola sendiri HAHa , Ishhh macam tak percaya kudd dia datang sekolah aku . HAHAH






banyak lagi gambar dia tapi masuk yang ni jelah kan , HAHa cukup lah tu kan nanti kang penuh pulak blog aku dengan gambar3 dyea yang hensem tu kan hee :D * jangan marah eh ,, HEHE gatal sekejap








0 comment:

Post a Comment