Saturday, November 27, 2010

Bored time

Hari sabtu ni buhsan sangat and seriosly cuti skool this year tak best lah , tak mcm cuti dulu2 sebab kalau dulu cuti skool rasa mcam lama sangat tau , tapi yelah kan sekarang ni bumi pun dah makin tua kan and masa pun makin cepat berlalu and dah tak macam dulu lagi dah . Hmm time cuti ni patut ye aku study cuz next year spm but ape yang aku buad ? haha unlyne,chatting,tido and mcam la lagi haha semua ye tak brfaedah langsung .

Membe ajak hang pun aku tak follow , ajak g library pun aku malas hmm, aku just stay ruma mak cek and lepak with cousin je . HAHA kalau tak melepak aku buad job aku lah , nak tau ape job aku , sila lihat dibawah haha

p/s: Sakai kan3 haha


yeah ! ini dia job aku bila dah buhsan sangat-sangat , ini baru sikit je haha , belum kalau aku masuk air haha siap buat vedio beramai2 with my craziest cousin2 aku HAhA , then lepas dah tak tahu nak buat ape just tengok balik vedio2 tu and bergelak terguling2 ramai2 HAHA . If tak busan takde ye nak buad job macam ni haha , If dengan membe2 aku lagi lah kalau lepak memang semua masuk air HAHA but now , im miss you guys , ryndu gilaa time kite same2 lepak and rindu scolah jugak HAHA .


0 comment:

Post a Comment