Sunday, November 28, 2010

I KNOW WHO AM I

I know who am i ! aku sedaa kut sape aku , bukan ye aku buduh sangat tak tahu macam mana rupa aku, diri aku and perangai aku . Bukan semua perfect right ? hmm aku sedar aku tak lah chantek, comel and takmcm girl lain kan ,but aku besyukur sangat2 ouh sebab dia dah jadikan aku mcam ni and bukan kehendak aku pun nak mcam ni , aku paham ouh ayat kau " eh ade ke orang nak kat kau ? " hmm really aku terase gilaa dengan ayat kau !

Anyway kau tu tak la chantik sangat pun , hissh nak je aku kutuk2 kau kat dalam ni but aku pun tahu yang takde orang perfect kat dunia ni melainkan nabi muhammad s.a.w. ,, Salah ke aku nak buat facebook sampai ckp aku 'eh da ade fb , baru nak up ke ? hoho aku dah lame ada fb but aku just tatwu nak use je dulu duh , bukan ye sebab aku takde friends nak add , seriosly aku sedih gilaa nan ayat kau walopun kau kate just joke , tapi tu bukan joke eto name ye perli orang .

Aku belaja semua dari bawah duh , bukan ye dari atas and aku pun belajar lagi bukan ye aku ni hidup beribu2 tahun and know everything pun , lagi pun aku tak hot macam kau pun , aku selekeh kan , sakai kan , and macam2 laa lagi kan , hmm penting ke duh semua tu but aku rasa yang penting iman kita duh , ye aku mengaku aku pun tak laa baik sangat nak cakap mcam tu kat kau , yess i know that i must to change myself before i talk about that. :'(((

p/s: i know who i am


0 comment:

Post a Comment