Tuesday, November 30, 2010

Makan Ubat

hey hy . hmm nak story pasal makan ubat nie hah . aku tak paham lah why ek kalau saked sikit je kene makan ubat . yess memang lah kalau makan ubat cepat sembuh kan ? tapi kadang2 kalau asyik bergantung dengan ubat je kan tak elok sangat . Hee~ macam2 lah aku nie haha tapi betul apa ? Hmm tapi seriously aku susah lah nak makan ubat , ubat tu besar lah kalau tecekik macam mane ? HAHA

tapy takde pulak masuk paper orang mati akibat makn ubat . haha hmm mak aku cakap kalau dah set kat otak ubat tu besar so besar lah then cube kalau bayang kan tu gula-gula haha confem2 lah tebukak besar je mulut aku .Hmm aku selalu tipu orang ouh yang aku dah mkn ubat padahal aku buang HAHA , entah macam mana buleyh kantoi nan mak aku , haish ! memamng hari tu kene bebel je lah pasal aku tak makan ubat tu yang mak aku ckap padan lah lambat nak sembuh . HAHA

aku pelik lah kenape aku susah sangat nak makn ubat kalau ade perise strwbrry ke ape ke boleh lah jugak aku makan , aku tengok orang telan ubat sekali telan jee , haha hari tu konon-konon ye kau nak buat mcm tu lah kan tapi air dua gelas yang habis ubat still ada lagi dlam mulot haha , apa lagi teros lah buang HAHA . hee~ cube korang bagi petua mcm mane nak suruh aku senang makan ubat ?


p/s: if yang merah biru tu lagi lah HAHA




0 comment:

Post a Comment